2017. június 28., szerda

Zsivány egyes - Egy Star Wars történet

Leírás:
A lázadók egy csoportját azzal bízzák meg, hogy lopják el a Birodalom készülő szuperfegyverének, a Halálcsillagnak a tervrajzát.



Előzetes: 




Értékelésem (Spoiler mentes): 
Az ébredő Erő számomra nem volt olyan nagy durranás, és emiatt féltem attól, hogy a Zsivány egyesnek sem lesz olyan igazi Star Wars hangulata. Szerencsére tévedtem. Meg volt benne az, ami egy igazi Star Wars filmet jellemez. Az eleje kicsit nehezebben indul be, na de a végére...


Ámuldoztam a szereplők hősiességén, és önfeláldozásán is. Ott van például Jyn, aki az elején egyáltalán nem szándékozik részt venni a lázadásban, aztán egyszerűen belecsöppen, és fokozatosan ő is kötelességének érzi felvenni a küzdelmet a Birodalom ellen.  Jyn-t fokozatosan megkedveltem, szerethető karakter.



Már a film megjelenése előtt lehetett tudni, hogy Vader is megjelenik, igaz nem olyan sok időre. Az ő jelenetei... fúh, nagyon nagy kedvenceim a filmben, főleg az utolsó. Azt a jelenetet mindenképp látni kell, borsódzik tőle az ember háta.


Nekem nagyon tetszett a film. Eleinte talán arra gondolnánk: Nem mindegy miként szerezték meg a tervrajzokat? A filmet megnézve rájövünk: nem. Az a sok erőfeszítés, küzdelem, áldozat amit a filmben láthattunk nagyban hozzájárul a lázadók későbbi sikereihez. És mint tudjuk, nem lesz hiábavaló.








Csillagos értékelés:
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése