2017. június 29., csütörtök

Nyárra tervezett olvasnivalók





1. Alexandra Bracken: Az idő vándorai
Régóta felfigyeltem erre a történetre, és mivel nem olyan rég jelent meg, elhatároztam, hogy mikor a barátnőmmel el fogok menni a könyvesboltba, ez lesz az egyik könyv, amit megveszek. Az időutazás téma nagyon érdekel, a másik amit szerintem kedvelni fogok a könyvben, az a kalózhajó, és a tenger. Imádom a vizet és a régi hajókat. Ja és még egy nagyon nagy ok, amiért szerelem volt első látásra: a borítóóóó!!! Imádom!




2. J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek
Már lassan egy éve, hogy megjelent, én pedig lassan egy éve vágyakozok rá. Pontosítva: vágyakozok rá, és félek tőle. Félek, hogy rosszul lesznek ábrázolva a jól megszokott karakterek. Félek, hogy nem lesz tipikus Harry Potter hangulata. Félek, hogy erőltetett lesz a történet. Ráadásul csak rátesz egy lapáttal, hogy nem egy negatív értékelést olvastam róla. De eldöntöttem, hogy csak azért is belevágok. Hogy miért? Mert ez mégis csak Harry Potter. Annak a világnak része, amibe évekkel ezelőtt én is belecsöppentem, és miatta szerettem meg az olvasást.

3. Nicola Yoon: Minden Minden 
Erről a könyvről már nagyon sokszor hallottam. Általában nem igazán érdekelnek a romantikus történetek, de mivel a Mielőtt megismertelek is tetszett, ezért erre is kíváncsi vagyok. Most, hogy lassan már a mozikban is láthatjuk eldöntöttem, hogy meg fogom venni. A vásárlással még egy kicsit várnom kell, ugyanis a filmes borítóba nagyon beleszerettem.




4. Móricz Zsigmond: Légy jó mindhalálig
Év végén kaptam meg ezt a könyvet, és ez lesz a kötelező a jövő évben. Le kell szögeznem, hogy a kötelezőkkel mindig szenvedtem, csak azért mert muszáj elolvasni. Sokszor máson járt az agyam az olvasásuk közben, aztán feladtam és mentem mást olvasni. Nem akartam erőltetni azt, ami nagyon nehezen ment. De! Amikor megkaptam ezt a könyvet utánanéztem, hogy miről szól, és remélem tetszeni fog.


5. Claudia Gray: Elveszett csillagok
Ez egy tipikus olyan Star Wars könyv, aminek elolvasom a fülszövegét, és beleszeretek. Pont abban a korszakban játszódik ami az egyik kedvencem: a Birodalom uralmának közepe és vége. Az egészet megspékelve egy kis romantikus szállal. Ami szerintem tetszeni fog benne, ugyanis én csak azt nem szeretem ha az egész regény egy klisés, nyálas romantikus vattacukor. De ha a történet maga izgalmas, és van benne egy szerelmi szál, azt kifejezetten szeretem. Ami szintén elsőre megfogott, az a cím és a borító. Nagyon tetszenek, a címnek pedig olyan szép a hangzása!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése