2017. május 23., kedd

Harry Potter Tag


1. Kedvenc könyv?


Szinte az összeset szerettem, de talán a Halál Ereklyéi. Tetszik a horcruxok utáni kutatás, Voldemort teljes rémuralma elleni küzdelem, és hát ott van Piton...  
Meg persze itt zárul minden...
"Ott nyílok, ahol zárul."




2. Legkevésbé kedvenc könyv?

Titkok kamrája... Természetesen nem utálom, meg bármikor el tudnám olvasni. Viszont Lockhart karaktere nagyon nem tetszett. A könyvnek volt egy kis nyomott hangulata a folytonos eltűnések miatt, szóval lehet emiatt nem jött be annyira, mint a többi. 






3. Kedvenc film? 

Szintén a Halál Ereklyéit mondanám, mint a könyvnél is, és ugyanazon indokok miatt. 







4. Legkevésbé kedvenc film? 

Ismét a második. Nem tudom mit vártak, attól, hogy film még a történet ugyan az marad. :D 
(Jobb esetben)






5. Kedvenc idézet?

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, Harry, s közben elfelejt élni."
------------------------------------------------------------------
"Aminek jönnie kell jönni fog, s ha itt lesz szembe kell néznünk vele!"
------------------------------------------------------------------
"-Ennyi év után is?
-Örökké." 
------------------------------------------------------------------




6. Kedvenc Weasley? 

Fred és George, a legkirályabb mókamesterek. :) 








7. Kedvenc női karakter? 

Hermione, az örökös okoskodása miatt, és az ütős beszólásait is szeretem. :D
Lunát is kedvelem, pont azért, mert olyan fura, de nagyon kedves lány. 









8. Kedvenc gonosz karakter? 

Pitont nem tudom, hogy ide lehetne-e sorolni... de az egész HP univerzumból ő a kedvencem. Gonoszként még Bellatrixot is bírtam, bár nem érdekelt különösképpen. Nála inkább a színészi alakítást volt jó a filmben. 




9. Kedvenc férfi karakter?

Számomra egyértelműen Piton! Nagyon szerettem őt, sokat is sírtam rajta a végén. Mindenki azt gondolja gonosz, de közben mi mindent tett meg Harry-ért! Imádom őt! :) 








10. Kedvenc tanárod/ professzorod? 

Lupint nagyon kedveltem. :)
Szimpatikus volt számomra és szerettem, hogy kedves volt Harry-vel.  









11. Szerinted melyik a leghasznosabb varázsige? 

Lehet, hogy az Expecto Patronum nem épp létszükséglet, de én nagyon szerettem, amikor használták. Főleg Pitonnál árult el sok mindent. És kíváncsi lennék a sajátomra is. :) 




12. Melyik tantárgy lenne a kedvenced?                                                                                   Sötét Varázslatok Kivédése, Átváltoztatástan illetve Bájitaltan. Jóslástanra semmi pénzért sem jelentkeznék. :D  







13. Az érzéseid szerint melyik házba tartoznál?

Sokáig gondolkodtam a Griffendél és a Hollóhát között, de szerintem Hollóhát. 
Nem vagyok túl bátor. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése